„Vilties linija“ – tai emocinės pagalbos tarnyba, teikianti nemokamą, anonimišką ir konfidencialią emocinę paramą suaugusiesiems telefonu ir internetu.
Kilus sunkumams, svarbu nelikti vieniems ir pasidalinti slegiančiais išgyvenimais, todėl su „Vilties linijos“ konsultantais pasikalbėti galima:
- telefonu 116 123 (skambučiai galimi tik iš lietuviškų abonementų);
- pokalbiais internetu (chat‘ais) viltieslinija.lt;
- elektroniniais laiškais adresu 116123@viltieslinija.lt.
Kai sudėtingoje situacijoje esame ne vieni, ją įveikti sekasi lengviau.
Linija veikia kasdien visą parą, į el. laiškus atsakome per tris darbo dienas. Pokalbių internetu darbo laikas kiekvieną darbo dieną 17:00 – 20:00 val.
Emocinę pagalbą teikiantys konsultantai yra psichikos sveikatos specialistai ir savanoriai.
„Vilties linija“ yra ilgiausiai Lietuvoje veikianti emocinės paramos telefonu tarnyba suaugusiesiems (nuo 1988 m.), sukaupusi daugiau nei 30-ties metų nepertraukiamą patirtį pagalbos telefonu teikime. „Vilties linijos“ veiklą organizuoja VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centras ir Telšių krizių centras.
„Vilties linija“ yra Lietuvos emocinės paramos tarnybų asociacijos (LEPTA) narė.
Daugiau informacijos – www.viltieslinija.lt
„Vilties linijos“ tarnybos koordinatorė Inesa Bundulienė, tel. nr. 8 (676) 32 718, el. p. puskoriure@gmail.com.
Ieškantys pagalbos yra stiprūs.
Rėmėjai:
- Klaipėdos miesto savivaldybė
- Jaunimo reikalų agentūra
- VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centras
- Telšių krizių centras
- Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija
- AB „Lietuvos geležinkeliai“
Atnaujinta 2022-04-26